Умови повернення товарів

Як можна повернути замовлення?

«ПепіШоп» має за плечима більше ніж 10 років успішної роботи, чітко дотримуючись законодавчих норм. Ми без відмовок приймаємо обмін та повернення придбаної у нас продукції в рамках Закону України про захист прав споживачів.


Процедура повернення товару продавцю і коштів покупцеві

Причини, передбачені законом для повернення товару в термін 14 днів (день покупки не входить в розрахунок) наступні:

  1. Повернення товару належної якості, який не задовольняє покупця за габаритами, кольором, формою, розміром, через що не може використовуватися за призначенням. Обмін проводиться, якщо він не експлуатувався і збережений товарний вигляд, а також є документ, що підтверджує акт купівлі.
  2. Повернення товару неналежної якості, тобто той, що має вади та суттєві недоліки. При покупці продукції з недоліками покупець має право пред’явити магазину / виробнику ряд вимог – в тому випадку, якщо наявність цих недоліків не стало для них обумовлено. Детальніше читайте Статтю 8 Закону України «Про захист прав споживачів»

Порядок дій при поверненні товару:

  1. Зателефонувати за номером 068 260 99 80
  2. Направити на електронну пошту (info@pepishop.com.ua): заяву на повернення; супровідний лист
  3. Відправити товар продавцеві або акт про його списання сервісним центром в разі неналежної якості.
  4. Відправити оригінал заяви та супровідний лист за адресою:
м.Надвірна, НоваПошта, склад №1 особа-одержувач: Настюк Надія, тел. 068 260 99 80;

Оплата: за рахунок одержувача.

Зверніть увагу, що процедура повернення починається тільки після отримання товару або акта на його списання, оригіналу заяви та супровідного листа.


У заяві на повернення вкажіть:

  1. Причину повернення;
  2. Назва товару;
  3. Номер замовлення;
  4. Повну вартість, окремо напишіть суму ПДВ;
  5. Банківські реквізити.

Повернення грошей клієнту проводиться виключно банківським переказом на його картковий рахунок фізичної особи, тому потрібно точно вказати реквізити:

  • Назва банку, його МФО.
  • ПІБ одержувача.
  • Код отримувача (ЄДРПОУ банку або ІНН одержувача – залежно від банку).
  • Розрахунковий рахунок одержувача (банку).
  • Призначення платежу (повинно містити номер карткового рахунку та ПІБ).

Якщо ви оплатили замовлення в відділенні нової пошти при отриманні або банківською картою на сайті продавця, повернення грошових коштів відбувається на картковий рахунок покупця протягом 14 днів з моменту отримання товару назад продавцеві.

Зверніть увагу! Номер карткового рахунку — це номер, під яким ваша карта зареєстрована в банківській системі. Його можна дізнатися у оператора вашого банку, звернувшись до найближчого відділення або за телефоном “гарячої лінії”. За детальними інструкціями пересилання замовлення, а також прикладом заповнення банківських реквізитів звертайтеся до менеджера компанії за телефоном 068 260 99 80.


Уважно оформляйте замовлення

Щоб убезпечити себе від невірного вибору того чи іншого товару, не соромтеся ставити уточнюючі питання онлайн менеджерам нашого інтернет-магазину. Дзвоніть за телефонами, вказаними на сайті або залиште контактні дані, щоб вам передзвонили. Переконайтеся, що ви задали всі запитання, не залишаючи сумнівів щодо покупки. У розділі «Статті» ми регулярно публікуємо рекомендації про те, як оформити стенди для дошкільних установ, шкільних кабінетів, з яких ви дізнаєтесь про цікаву тематичну інформацію. Відвідайте наш каталог — широкий асортимент продукції для дитячих садків та шкіл вас приємно здивує!

111